Ghost Brothers: Haunted Houseguests Suffocated by Spirits
S1, E5: Intense paranormal activity is wreaking havoc on the lives of a Massachusetts family. Fearing the entities are honing in on their young daughter, the couple calls on the Ghost Brothers for help.