Ghost Brothers: Haunted Houseguests
Ghost hunters and BFFs Dalen Spratt, Juwan Mass and Marcus Harvey move into families' homes for the weekend to investigate claims of paranormal activity. They hope to bring peace to the inhabitants -- both living and departed.