Sunday in the Park with Fran
시즌 1, 에피소드 18: Grace and the son of a prominent theater critic Frank Bradley get in a fight during a trip to the park, and, to break it up, Fran bops the boy with a baguette -- which could mean curtains for Maxwell's newest Broadway play.