Fran Drescher was an Emmy and Golden Globe nominee for her role as Fran Fine, a street-smart young woman from Queens who becomes nanny to the children of a wealthy widower, Maxwell Sheffield (Charles Shaughnessy, Days of Our Lives). Soon Fran, with her offbeat nurturing and no-nonsense honesty, touches Max as well as the kids (played by Nicholle Tom and Madeline Zima, between them nominated...