Super Scootie the Super Senior
T2, E4: Amanda finds forever homes for her Hawaiian rescues. Super Scootie has malformed legs among other problems and Loco Moco struggles to process visual cues. A new rescue arrives Lily Rose, a blind and overweight toy spaniel.