Support the Troops
S3, E2: When Jerrod (Jerrod Carmichael) gets into a fight with a soldier in front of Joe (David Alan Grier) and Bobby (Lil Rel Howery), Joe’s desire to make it up to the soldier causes problems that test the limits of what it means to truly support the troops. Also starring Loretta Devine, Amber Stevens West and Tiffany Haddish. Guest starring Grantham Coleman.