Surf's Up
S15, E9: The arena gets some love when Anne Burrell and comedienne Loni Love bring in Paras Shah and Chef Sheldon Simeon to do their dirty work. Then, Anne and Loni choose the chef that they think can get their dear friend Bobby Flay beat.