Surprise!
Сезон 5, серия 2: Since Victoria's husband's disappearance, the women have been monitored closely by an FBI agent (Thomas Lennon). Melanie tells Alec (Jay Harrington) that she's pregnant and Joy discovers she's now irresistible to men.