Surprise
Сезон 2, серия 12: April, in the middle of helping the FBI pinpoint Paul's location, tries to keep her daughter Lucy from finding out what's really going on between her and Daniel. One of Karen's former lovers has startling news for her, causing her to do some soul-searching. Savi goes on a real date with Zack but it turns into something that neither could have predicted. While Joss is planning her engagement party, she and Harry have a wicked argument about him romancing their boss, the supermodel.