Sweet Revenge
S3, E9: The mysterious murder of a tech entrepreneur with questionable morals and possible mob connections has the Major Crimes division working overtime. Meanwhile, Rusty struggles to feel accepted when Raydor's son comes home to visit and Fritz Howard (recurring guest star Jon Tenney) prepares to assume command of the LAPD's Special Operations Bureau. Adam Busch (Men at Work), Ryan Kennedy (Longmire), Dylan Bruno (Numb3rs) and Noah Crawford (How to Rock) also guest star.