Sweet Symphony
S2, E2: To celebrate the opening of the 9th Season Orchestra of the Los Angeles Philharmonic, the chefs must work in teams to create a cake experience in three movements to be served to the symphony members and patrons after their performance. Margaret Braum serves as guest judge.