Switch
S1, E10: In the tense season finale, the Feds descend hard on the Ravens. Hammond is ready to sacrifice himself, but Beach has an ace up her sleeve. Hammond strikes a deal with Agent Price in order to save his crew, but the deal is not what it appears. The Ravens finally square off with Neckbone.