Syntarsus, the Runner
S1, E4: Rex's little brother Rocky wants to become a Dino Explorer more than anything, and skips school to go to the GoGo Dino base. He is called back to school, but can't go right away due to a space storm. Rocky leaves the base to go exploring without permission, and comes across a Syntarsus, the fastest dinosaur. Can Rocky beat Synta in a race?