Gogo Dino Explorers
The Greedy Telmatosaurus
The Gogo Dinos visit Planet M25, where they meet Telmatosaurus of the Mesozoic Period. Telmatosaurus does not want to share his fruit with the Gogo Dinos, but when a storm comes, he must make a decision to leave his fruit behind or risk danger in the storm. Can the Gogo Dinos save him?
Rex's little brother Rocky wants to become a Dino Explorer more than anything, and skips school to go to the GoGo Dino base. He is called back to school, but can't go right away due to a space storm. Rocky leaves the base to go exploring without permission, and comes across a Syntarsus, the fastest dinosaur. Can Rocky beat Synta in a race?
The GoGo Dino Explorers come across a big river, and jump in! While splashing around, they see something boat-like coming towards them. It's a Dimetrodon! They are not sure what will happen next.
On a sunny day, the Dino Explorers see a Stegosaurus family sunbathing on a hill. But the sunshine suddenly disappears due to a volcano erupting! The GoGo Dino Explorers try to find a way to bring the sunshine back to the Stegosaurus family.