The Stegosaurus Plates Shine Bright
S1, E6: On a sunny day, the Dino Explorers see a Stegosaurus family sunbathing on a hill. But the sunshine suddenly disappears due to a volcano erupting! The GoGo Dino Explorers try to find a way to bring the sunshine back to the Stegosaurus family.