The Greedy Telmatosaurus
S1, E1: The Gogo Dinos visit Planet M25, where they meet Telmatosaurus of the Mesozoic Period. Telmatosaurus does not want to share his fruit with the Gogo Dinos, but when a storm comes, he must make a decision to leave his fruit behind or risk danger in the storm. Can the Gogo Dinos save him?