Syracuse: Athens’s Second Front-413 B.C.
Сезон 1, серия 2: From initiating a second front with a new enemy to dividing supreme command among multiple generals, see how failures of decision-making and leadership spelled disaster for the Greek city-state of Athens in the outcome of the Peloponnesian War, fought with Sparta.