Tainted Lady
S7, E21: Jessica (Angela Lansbury) comes to the aid of a small-town diner's owner (Dee Wallace Stone) who becomes an outcast when she is blamed for three arsenic poisoning deaths. Guest stars: Nina Foch, Mary Crosby.