Take Me to Church
S6, E18: Mike and Vanessa become increasingly worried their daughters don’t attend church anymore, so they decide to take it upon themselves to make church more interesting for everyone involved. When Ryan has Kyle as his guest on his podcast, they don’t expect their wives to hear their conversation.