Taking a Big Bite out of Boston
S1, E3: Ben Hundreds explores heritage-inspired spots in Boston including La Royal, dinner party-inspired Peruvian seafood restaurant, handmade German goodness at Bronwyn and over-the-top tiki culture at Wusong Road; plus the best oysters in town.