Talk's Cheap
S7, E8: Waldo convinces Steve, Myra and Laura to appear on a talk show to discuss unfulfilling romances. But everyone is surprised when Myrtle comes on and talks about her unrequited love for Eddie. Meanwhile, Harriette tries to inspire passion in a reluctant Carl.