Tandem Repeats
S14, E18: Morris meets with the hospital psychologist for a debriefing after his traumatic run-in with the jewelry thieves. Neela is frustrated when Sheryl Hawkins (recurring guest star Aida Turturro) must go in for a fourth surgery to fix the infection. Meanwhile, Abby struggles to make a decision after she is offered a new job.