Taste and Experience
S1, E1: Challenged by the British Astronaut Tim Peake, Heston creates seven dishes that remind Tim of home, helping to combat the emotional impact of his journey. In one of the biggest challenges of his career, Heston goes one step further to create the first ever ‘dinner party in space’.