TB or Not TB
Сезон 2, серия 4: When Dr. Sebastian Charles (guest star Ron Livingston, "Little Black Book," "Sex and the City"), renowned physician and head of an international organization to fight the spread of tuberculosis among the poor in Africa, is rushed to Princeton Plainsboro Teaching Hospital after collapsing, he immediately determines all the symptoms are from TB. Dr. House has a different opinion and requests additional tests to help determine the cause of his illness.