#TBT: House Destiny Introduction Retirement
S3, E19: The Short family’s quirky history is revealed with stories of when Tim met Heather’s family for the first time; when Jen and Greg bought their dream home; when Matt got sidetracked after he saw Colleen while waiting for a blind date; and John’s last flight before retiring.