Technology in the Classical World
Сезон 1, серия 1: Begin your exploration of ancient Greek and Roman engineering by probing the technological edge that allowed the Greeks to beat the Persians at the Battle of Salamis. Then survey the aims of this study and preview an impressive piece of technology that you will encounter later.