Ancient Greece and Rome were home to some of the most creative engineers who ever lived. Modern research is shedding new light on these renowned wonders - impressive buildings, infrastructure systems, and machines that were profoundly important in their own day and have had a lasting impact on the development of civilization. See what the Greeks and Romans achieved and learn how they did it.