Get an insider’s look at some of history’s most awe-inspiring structures in these 24 lectures presented by Professor of Classics Steven L. Tuck. As you make your way through storied sights like Persepolis, Hadrian’s Villa, Weiyang Palace, and the Palace of Montezuma II, you’ll explore the meaning of power and the ways it operated in societies across the globe.