Technology: Is the Internet Ruining Your Brain? Problematic with Moshe Kasher
S1, E2: Nick Kroll, Nicholas Carr and Baratunde Thurston discuss our addiction to the internet and our devices, and Moshe talks to his deaf mom about how she uses technology.