Problematic with Moshe Kasher
Technology: Is the Internet Ruining Your Brain?
Nick Kroll, Nicholas Carr and Baratunde Thurston discuss our addiction to the internet and our devices, and Moshe talks to his deaf mom about how she uses technology.