The Gorburger Show
Vape Is Life
Gorburger introduces Reggie Watts to his vape-bro TrevBone and discusses loneliness at a real sex-doll factory. Featuring an improvised musical performance from Reggie Watts and Thundercat.
When Rob Corddry joins Gorburger to play "Art or Fart" and build his perfect Dagwood sandwich, a string of brutal murders hits the studio. Featuring a special collaboration between Sylvan Esso and Big Freedia.