Teddy Trouble
T2, E14: June is startled when a man she has never seen before jumps out of a door in the apartment that she has never seen before. It is Teddy, Chloe’s childhood friend from Camp C.U.T.S. (Callous Unemotional Trait Survivors) who visits her every year when he goes off his medications. His visit coincides with the Carter Marsh Annual Warehouse Sale, where Chloe uses psycho and manic Teddy to her advantage against all the vicious out of town women at the sale. But this year, Chloe finds herself increasingly distracted by her relationship with Jonathan. Meanwhile, James is devastated when he finds out that his Beek Jeans have been relegated to the “cooling rack” at the sale where no one is buying them.