TELESCOPE
Сезон 1, серия 4: Music & Movement - Aunt Larlie has sent Wibbly a present - a long telescope! Wibbly loves the way it can make things look so much closer than they are! First we try looking at Pigley, then we try looking at the trees in the garden and then, that night, we start looking at space!