Tell All Part 1
S3, E14: The young moms meet for the first time. Rilah's mom confronts Anthony's mother. Chloe reveals information about her relationship with Max, and Max opens up about his addiction. Hailey and Tanya take on Matthew, and Hailey 2 joins them on stage.