Temperature, Pressure, and Density
Сезон 1, серия 2: Why do cold and warm fronts exist? Can you dig a well so deep you cannot pump water from it? Find the answer to these and other questions as you explore three key concepts of weather—temperature, pressure, and density—and the equation that sums up their relationship: the ideal gas law.