Silvia Pinal, frente a ti Tengo dos padres
S1, E1: Born in the 30s from a single mother, Silvia begins her life with the man she believes is her father, Luis Pinal. Silvia and her mother travel to the capital where she meets Moises Pasquel on the famous XEW.