Terror Below Deck
S11, E4: Phil and Heather board the USS Hornet, a haunted WWII aircraft carrier said to be crawling with spirits -- both good and evil. Exploring its shadowy decks, they confront eerie signs that the ship's sailors may still be guarding it from beyond the grave.