Terror in the Tar Heel State
Сезон 1, серия 6: After growing up in a tiny coal town and pulling herself up by her bootstraps, a FBI secretary had a whole lot to live for. But out of nowhere, her promising life is cut short leaving friends wonder who would snuff out such a vivacious woman in her prime?