Tesselations
S1, E10: When Martin is mistaken for a criminal, he must involve himself with a heist crew in order to win back an innocent dock worker’s job. Meanwhile, an Israeli boy (guest star Sean Peavy) and Palestinian girl (guest star Eden Modiano) fight to keep their relationship afloat. Clea uncovers some surprising documents about Jake, while Martin and his late wife’s sister (guest star Catherine Dent) meet to make a pivotal decision.