Testing the Waters
S4, E5: Jorge reveals a secret about his past to Anfisa. Chantel & Pedro reveal their secret to a friend. Cultural differences continue to cause trouble for Nicole & Azan. Alla enjoys time away from Matt. And we meet Narkiya whose fiancé Lowo catfished her.