Testosterone Martyr Baked Knife
T3, E4: When Heather, Clementine and Jen offer to save Joan from the stress of preparing the Thanksgiving meal, the free time leaves Joan even more frazzled. Also, Greg has a boost of self-confidence after learning he has high levels of testosterone; Samantha keeps a secret from her family during Thanksgiving dinner; and John is determined to continue the tradition of using his old, unsafe knife to carve the turkey.