Thai Cave Rescue
S2, E9: The rescue of 12 boys trapped in the Tham Luang cave in Thailand was the most dangerous cave-diving rescue mission of all time. With unique access, Drain the Oceans conducts the first accurate 3D survey inside the cave. The data, combined with computer graphics, offers the first accurate visualization of how the boys were trapped and how they were saved.