That Never Should Have Happened to You
S1, E3: Brad strikes a deal with Sykes and Richards to stay with Amy at Project NOAH, as they begin to test the virus on her. Upon learning the harsh truth regarding the state of inmates in 4B, Brad forms an alliance to get more information. Meanwhile, Babcock sheds light on her past.