The 15th Successor and Gintaro
Сезон 1, серия 1: Saeki Makoto discovers that she is the 15th in line to receive a special gift, to be able to see the fox spirit Gintaro. Makoto seeks the help of the messenger of God and she learns to communicate Yumi's fortune.