The Advocate
S9, E17: Weaver gets into trouble when she agrees to secretly treat the lover of her powerful new patron, Alderman John Bright (recurring guest star Bruce Weitz), for syphilis. When the patient suffers a severe allergic reaction, Weaver desperately tries to prevent her actions from becoming public, further compromising her ethics in the process. Meanwhile, Weaver's career continues to advance--at the expense of Romano's. Carter and Abby reassess their relationship. Kovac ruminates on his troubled career path while ministering to a rebellious teenage girl who claims she was sexually abused at a camp for wayward youths. And Carter cares for a nasty middle-aged woman who is slowly being poisoned.