30 Rock The Aftermath
S1, E2: Liz Lemon (Tina Fey) must now face her writers and keep "The Girlie Show" from falling apart as her new boss, Jack Donaghy, forces creative changes to her show and the writing staff and cast learn how to deal with new star Tracy Jordan's antics. But, despite his erratic behavior, Tracy may be the one who unexpectedly pulls the cast and writers together. Jane Krakowski, Scott Adsit, Jack McBrayer, Judah Friedlander, Lonny Ross, Keith Powell and Rachel Dratch also star.