The Alfea Natural Park
S7, E1: Faragonda shows Roxy and the Winx the Alfea Natural Park, which she created to welcome the last specimens of Fairy Animals in the Magic Dimension. An evil bird of prey unexpectedly enters the park and abducts the last specimen of Digmole.