The Amy Carmichael Story
S1, E15: As little Preena is snatched away from the most gentle woman she has seen in months, she wonders how she will ever again find a way out of the temple, where she is held against her will. How will she find the missionary known as Amy Carmichael, the one who wears a cross and serves a different sort of God?