The Arrival, Pt. 2
시즌 6, 에피소드 16: The family has eagerly awaited the arrival of the newest Jefferson, but the baby may catch everyone off-guard as George frantically tries to get Jenny to the hospital while trying to get word to Lionel that his wife's in labor, in the conclusion of a two-part story.