시즌 1, 에피소드 1: Gruesome animal killings have left a remote Southern town on edge. The local animal control team thinks a large predator is responsible, but when a hiker goes missing and a corpse is decapitated, many of the townsfolk believe a legendary swamp creature might be to blame.